Κυριακή 17 Μαΐου 2015

ΜΟΡΦΕΣ ΠΕΙΘΟΥΣ - ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ SMARTLEARN- ΣΕΛ 22
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ø   Η ΠΕΙΘΩ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΜΟΡΦΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ
  1. Άμεσο : χωρίς προλόγους και περιττές εξηγήσεις.
  2. Αφηγηματικό: με την αφήγηση μιας ιστορίας που επιδεικνύει το προϊόν.
  3. Με μονόλογο ή διάλογο: μαρτυρία κάποιου ειδικού ή καταναλωτή.
  4. Επεξηγηματικά: επεξηγούνται τα πλεονεκτήματα του προϊόντος.
  5. Με τεχνάσματα και ευρήματα: λογοπαίγνια, μεταφορές, παρομοιώσεις, σπάνιες λέξεις, χιούμορ, υπερβολές, εκπλήξεις κτλ.
  6. Με επιχειρήματα: αποδεικνύεται λογικά η αξία του προϊόντος.


ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΙΘΟΥΣ

  1. Συνειρμός ιδεών.
  2. Αναλυτική περιγραφή και επίδειξη των ιδιοτήτων του προϊόντος.
  3. Επίκληση  στην αυθεντία: σ’ έναν ειδικό, επιστήμονα, δημοφιλές πρόσωπο κτλ.
  4. Επίκληση  στο συναίσθημα: φόβο, ενοχή, χαρά κτλ.
  5. Επίκληση  στη λογική: επιχειρηματολογία, σοφιστικά τεχνάσματα κτλ.
  6. Λανθάνων αξιολογικός χαρακτηρισμός: λανθάνουσα αξιολόγηση που λειτουργεί δεσμευτικά για το δέκτη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Το σχόλιο σας θα δημοσιευτεί μετά από έγκριση του διαχειριστή. Ευχαριστούμε!